Windows 10 aktualizace 1703 je zde 17.10.2017

IMG_8328

Jako tester ji už dlouho testuji, a nejsou s ní problémy, nedávno zde byla akce přechodu, ze starších verzí Windows na Windows 10, mnoho lidí tuto akci nevyužilo, a tím zbytečně přijdou o peníze, protože si budou muset koupit nový Windows, komu není rady, tomu není pomoci, testuji Windows od jeho začátku tedy od verze 3, zkoušel jsem i jiné operační systémy testovat, ale Windows je prostě nejlepší, i když se mu některé verze bohužel nepovedli, důležité je se poučit z chyb, a chyby už neopakovat. Když mě Windows něčím naštve, tak jej znova nainstaluji a je klid, akorát mě rozčiluje, si zvykat pořád na nová grafická rozhraní, nechápu proč se nezůstalo u dobrého grafického rozhraní, které měl Windows 7, ale to nechápe hodně uživatelů, a někteří to řeší tím, že zůstávají věrní Windows 7, které bude mít podporu ještě tři roky.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.

Zanechat Odpověď

